Tot ce trebuie sa stim despre CALVIN KLEIN

Scris de la apr. 3, 2018 in Fashion | Niciun comentariu


Un logo simplu, stilul sport, putin scandal si lenjerie de corp faimoasa. Calvin Klein este un simbol american de moda care vinde o multime de haine, cosmetice si accesorii de lux.

Amestec de talent, sarguinta si noroc

Calvin Klein, fiul unor imigranti maghiari, s-a nascut in 1942 la New York. De la inceputurile sale, el a fost interesat de moda si arta. Parintii lui au observat talentul si a urmat Liceul de Arta si Design. Ulterior, l-au sustinut cand s-a mutat la Institutul de Moda in Tehnologie. Dupa multi ani de creatie a modelelor pentru alte companii de imbracaminte, si-a creat propria afacere cu prietenul apropiat din copilarie, Charles Schwartz. Prima comanda a fost plasata accidental. Donald O’Brien, managerul de produse de la Bonwitt Teller a confundat etajele crezand ca a venit la compania unde lucra si a remarcat colectia tanarului designer. Klein a fost chemat la o intalnire cu Mildred Custin, presedintele Bonwitt Teller, care a vrut sa vada mai multe din produsele sale. El a fost uimit de creatiile designerului si a plasat o comanda de 50.000 de dolari. Ca urmare, a fost creata o mică colectie cu sigla lui Calvin Klein. Termenului limita a fost respectat cu ajutorul propriilor mame, care au cusut eticheta Calvin Klein pe fiecare obiect vestimentar. Aceasta poveste este o dovada ca talentul si sarguinta merg mana in mana cu norocul. In cativa ani, si-a extins linia de imbracaminte sport. Incepand cu anii 1970, el a inceput sa obtina recunoasterea industriei cu o serie de premii, iar la sfarsitul deceniului, profilul marcii a inceput să se schimbe pana la punctul in care 200 000 de perechi de blugi din noua sa gama de denim s-au vandut intr-o saptamana.

Contururi controversate, dar eficiente

In creatile sale, el a urmat regula: „less is more”. Cu toate acestea, promovarea a fost socanta pentru a atrage atentia clientilor sai. Compania Calvin Klein a schimbat abordarea generala fata de imbracaminte si publicitate. In 1980, in reclama sa a aparut Brooke Shields la numai 15 ani cu mesajul:” You wanna know what comes between me and my Calvins? Nothing.” Asta e tot. O fata tanara si frumoasa purta cizme de cowboy si blugi de culoare albastra. In 1982 decide să creeze o reclama si pentru barbati si alege ca modelul sa fie extrem de atragator si cu un corp de Adonis. Mai tarziu insa au aparut acuzatii impotriva lui pentru promovarea unor anunturi prea erotice si exploatarea copiilor.

Parfumuri si revolutia unisex

In afara de imbracaminte, si-a extins afacerea pentru a include si parfumuri. Obsession, Eternity si Escape au fost trei parfumuri care au fost un succes imens. Cu toate acestea, si CK One, a fost de asemenea celebru. Acest parfum a aparut în 1994 si a fost creat pentru femei si barbati. Unul pentru femei si barbati. In termen de 3 luni a castigat 60 de milioane de dolari, iar el a creat un altul – CK Be. Spoturile simple, imaginile alb-negru, modelele subtiri si barbatii cu ochii intunecati au constituit baza pentru ideile sale ulterioare.

Un ceas bun si elegant

Ulterior, el a inclus ceasuri la oferta sa. Ele erau moderne, simple, neutre și elaborate, fiind, prin urmare, perfecte pentru fanii marcii Calvin Klein la sfarsitul secolului al XX-lea. Datorita colaborarii cu Swatch Group, ceasurile sunt inca frumoase si de incredere datorită productiei din fabricile Tissot i Certina.

In concluzie, nu este nevoie sa va explicati de ce fanii aleg produsele lui Calvin Klein. Stilul sau este caracterizat de rochii simple, cateva culori si universalitate. Aceleasi camasi sau hanorace sunt disponibile atat pentru femei, cat si pentru barbati. Simplu, dar nu ieftin. Compania utilizeaza tesaturi de inalta calitate, durabile și moi. Chiar daca, în 2002, si-a vandut compania si nu mai era director de creatie, compania este inca faimoasa.

Care este parerea ta?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *